Asistentka na kľúč
Spoločnosť je tak silná, ako silný je jej najslabší článok.
Vy si vyberiete asistentku na základe vlastných kritérií a my ju vybavíme:
- vynikajúcimi administratívnymi a riadiacimi schopnosťami
- excelentnými komunikačnými zručnosťami
- profesionálnym a reprezentatívnym vystupovaním
V rámci kreovania asistentky na kľúč pracujeme cielene a systematicky, vždy s individuálnym prístupom.
Cieľom našej spoločnosti, je byť profesionálnym „radcom“ v osobnom rozvoji, ako i v segmente, pre firmy na prvý pohľad nezaujímavom, ale v samej podstate, pre zdravé fungovanie spoločnosti existenčne nesmierne dôležitom.
POĎAKOVANIA a REFERENCIE tých, ktorí sa stali našou súčasťou
Sekretariát, asistentka kancelárie predstavenstva, je dušou každej spoločnosti a náklady vynaložené na vzdelanie, sú investíciou, ktorá sa Vám od prvého dňa vracia zúročená.
Asistentka na kľúč nemá reálne zasunutý kľúčik v chrbte ;).
Je to asistentka expert, ktorá je kreovaná podľa požiadaviek objednávateľa. Vy si vyberiete svoju pravú ruku a my zariadime, aby sa ňou skutočne stala/stal.
Individuálny prístup a systematický mentoring sú našim základným pracovným nástrojom.
V rámci kreovania asistentky na kľúč sa zameriavame na jednotlivcov.
Školenie je len na objednávku!
Mentoring – osobný a profesionálny rozvoj office manažéra, asistentky, recepčnej, poskytovanie edukácie a tréningov v manažmente a administratíve so zameraním sa na špecifiká Vašich pracovníkov a Vašej spoločnosti.
Získavanie nových vedomostí a skúseností formou mentoringu je maximálne efektívne, nehovoriac o individuálnom mentoringu, ktorý je kombinovaný s koučingom.
Koučing je rozvojová metóda na uvoľnenie a využitie vlastného potenciálu človeka pre jeho ďalší osobnostný rast a rozvoj. Kľúčovým posolstvom spoločnosti je: Profesionálna výkonná asistentka, pravá ruka svojho šéfa, ako i Business lady - dokonalá profesionálka a rešpektovaný líder.
- Umožnite svojej asistentke vyškolenie za účelom získania nových informácií a inovatívnych postupov pri riešení úloh. Zameriame sa na špecifiká Vašej spoločnosti.
Vzdelávaniu predchádza osobná konzultácia za účelom prezistenia aktuálneho stavu vedomostí a zručností, s cieľom správneho namodelovania vzdelávacieho procesu.
Vrcholový manažment a pracovníci zastávajúci riadiace pozície, si už dnes uvedomujú dôležitosť obsadenia pozícií zabezpečujúcich administratívnu podporu úloh erudovanými pracovníkmi. V dnešnom ostrom konkurenčnom prostredí rozhodujú maličkosti a neúmyselné faux paus menej skúseného pracovníka môže mať za následok stratu obchodnej príležitosti.
Ideálny stav pre obe strany v pracovnom pomere je, aby asistentka bola vybavená základnými vedomosťami a zručnosťami, aké profesionálnej asistentke prináležia, ešte pred nástupom do pracovného pomeru. Štandardným obrazom adaptačného obdobia býva pracovník vsadený do pracovného procesu, ktorý sa do činností dostáva popri zoznamovaní sa s pracovným prostredím a plnením si štandardných úloh.
Nie je úlohou vedúceho manažéra poznať a odovzdávať vedomosti, ktoré zahŕňajú procesy a činnosti definované pre podporné útvary. Manažér si vyberá k sebe asistentku ľudsky kompatibilnú, zväčša podľa základných kritérií, ako je príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, jazykové zručnosti ai.
Pracovníčka, ktorá absolvuje školenie v našej spoločnosti, nadobudne za krátky čas vedomosti a zručnosti, na základe ktorých bude vedieť s ľahkosťou a sebaistotou:
- koordinovať časový kalendár nadriadeného pracovníka,
- samostatne zabezpečovať asistentské práce a operatívne úlohy pre vedenie a chod spoločnosti,
- poznať základy pre metodické riadenie a vydávanie usmernení pre proces administratívnej podpory ostatných asistentov, v prípade požiadaviek i nižších manažérov v spoločnosti.
Svojim profesionálnym a profiremným vystupovaním bude Vaša asistentka na kľúč prispievať k vytváraniu a rozvíjaniu priaznivého obrazu spoločnosti v očiach verejnosti i interných pracovníkov, v súlade s komunikačnou stratégiou a corporate identitou.
Obchodný kontrakt
Akčný plán i cena zákazky sa stanovuje na základe individuálneho posúdenia a zadefinovania požiadaviek.
Zadefinovaniu dĺžky vzdelávacieho procesu (rozvojovému programu) predchádza dôkladné zanalyzovanie požiadaviek objednávateľa a aktuálneho stavu vedomostí a zručností účastníčky tréningu, za účelom správneho namodelovania obsahu a metodiky tohto rozvojovému programu.
- 6 dňový intenzívny kurz - v školiacom stredisku, pred nástupom do zamestnania
- 10 dňový intenzívny kurz – priamo na pracovisku
- iné, v závislosti od aktuálnych skúseností
10 dňový intenzívny tréning počas adaptačného obdobia - vyškolenie pracovníka pre administratívnu prácu v úvodnom období prvého trimestra, s možnosťou vzdelávania priamo na pracovisku.
Rozvojovému programu zodpovedá 80 hodín individuálneho mentoringu a tréningu. Tento čas je možné vyčerpať v priebehu 1 mesiaca, nakoľko sa neodporúča širšie časové rozptýlenie.
Neprehliadnite ďalšie informácie:
Asistentka od A po Z | Asistentka na kľúč | Chcem preškoliť asistentku | Ako byť tou najlepšou „pravou rukou šéfa“? | Chcem sa stať asistentkou | Chcem sa stať on-line asistentkou | Neviem čo chcem | Príprava na pohovor do pozície asistentky | Ponuka – aktuálne tréningy pre asistentky