Tréningy a školenia pre rozvoj osobnosti a odbornosti
Hľadáte tú správnu motiváciu pre človeka, na ktorom Vám záleží, dar pre svojich milovaných?
Pripravíme Vám exkluzívny darček na mieru/na meno, s vizuálom podľa Vašich preferencií?
Svoju prácu milujeme a aj tradičné témy trénujeme netradične.
Po kliknutí pod voucher - obrázkom, sa Vám otvorí pdf. pripravené na tlač darčekovej poukážky. Vytlačte a darujte už dnes, všetko ostatné doladíme spolu.
Voucher_Mojdrahy
Voucher_Mojadraha
Voucher_Coaching1
Voucher_Zazitkovy_beauty_trening_Espiral
Témy rozvojového programu si s držiteľom poukazu dohodneme na osobnej konzultácii.
Erika Feketová, v mene kreatívneho tímu
Espiral
Keď svoj osobnostný rozvoj nemáte chuť zastaviť, práve naopak! Nastúpili ste na cestu
k sebazdokonaleniu a kráčať ňou chcete po celý život...
Vyskladajte si vlastný rozvojový program a vybudujte si vysoko úspešný tím
Vyzdvihujeme vysoko individuálny a intenzívny prístup, ktorý zabezpečí prenos a udržanie nadšenia pre zmeny v myslení a živote.
Vy ako manažér, poznáte dôvody a očakávaný prínos od školenia:
- na základe čoho vznikla potreba realizácie firemného tréningu
- hlavné ciele, ktoré majú byť tréningom naplnené
- akí účastníci boli pre tréning vybraní a z akého dôvodu
Aké informácie má mať účastník?
Je potrebné, aby toto (po prediskutovaní dôvodov/cieľov, vedúcich k tréningu s trénerom, pomenovaní motivačných faktorov), poznali aj všetci budúci účastníci rozvojového programu.
Účastníci tiež potrebujú:
1) Poznať kritické prvky tímu a aké kroky sú potrebné (že sú potrebné kroky) na zlepšenie jeho fungovania, ako aj zvýšenie jeho výkonu
2) Pomenovať si, čo sa dnes v tíme darí alebo nedarí, čo sa darí aspoň čiastočne
Napr.: Ako dobre sa nám darí:
- poznať a následovať tímové ciele, misiu firmy?
- zastávať správnu rolu, s efektívnym uplatňovaním a rozvojom svojich talentov?
- plniť tímové/firemné dohody a pravidlá (taktiež zmysluplne stanovovať)?
- efektívne využivať všetky dostupné zdroje?
- byť motivovaný a zaangažovaný?
3) Porozumieť tímovej dynamike a prepojeniu s výkonom, učením a radosťou
Nebýva ojedinelé to, že bod 1-2-3 pomenovávame, analyzujeme, plánujeme a realizujeme až priamo na tréningu a veľmi úspešne.
Formy a metodické postupy sú rôzne: koučovanie vysoko-výkonných tímov, rozvojové hry a riešenie strategických úloh v skupinách, rozhodne však vzdelávanie zážitkovou formou.
Zväčša je potrebné podporiť schopnosť sebamotivácie a angažovanosť jednotlivých členov tímu. Ideálny spôsob je:
- zapojiť členov tímu do tvorby tímových cieľov (najlepšie v zhode s osobnými cieľmi a potrebami)
- spoznať silné preferencie a prípustné slabiny v tíme, efektívne zadefinovať a rozdeliť role v tíme
- spoločne opraviť, zadefinovať a odsúhlasiť dohody, pravidlá/(interné) normy
- podnietiť v členoch tímu osobný záujem vytvoriť presvedčivú tímovú misiu, ktorá je v súlade s ich osobnými hodnotami a nasledovať ju, rovnako ako osobné a tímové ciele
Aby si účastníci svoju účasť na tréningu čo najviac užili a aby sme ich získali pre aktívnu spoluprácu, my ponúkame možnosť jednotlivcom i tímom aktívne sa zapojiť do skladby tém školenia, či tréningu (osobne, mailom, telefonicky priamo s trénerom), pomenovať svoje preferencie a očakávania od školenia.
Priateľskou a otvorenou formou, sú im tiež poskytnuté informácie ohľadne toho:
- kto sú lektori tréningu, ich odborná a biznis reputácia, v ktorých moduloch sa s nimi stretnú
- kedy a kde presne bude tréning prebiehať, jeho forma a časový rozsah
- že v cene tréningu je pre nich všetko zabezpečené (písacie a študijné potreby, celodenné občerstvenie vrátane teplého obeda, certifikát a iné, podľa špecifík tréningu) a nič špeciálne so sebou nepotrebujú
- že majú prísť v oblečení, v ktorom im bude hlavne pohodlne
„Život človeka potrebuje súčasne priestor i dno, zmysel i naplnenie, obsah i cieľ. Jedno bez druhého nič neosoží.“ — Jaroslav Maxmilián Kašparů
NAŠE VYNOVENÉ ŠKOLIACE PRIESTORY 08/2019
Od teraz plníme naše osobné i firemné ciele a prísľuby vám, našim klientom a priateľom, v týchto prekrásnych školiacich priestoroch.
Sú s láskou a najväčším rešpektom zariaďované pre vás ... Pre vaše blaho a komfort, ... pretože ste dôležití!
Všetci ste srdečne vítaní.
ESPIRAL,s.r.o.
Priemyselná 8, Bratislava (adresa zostáva nezmenená, len o poschodie vyššie) - 3. poschodie
Tešíme sa na ďalšiu skvelú spoluprácu.
... ako i na ďalšie spoločné kroky, ktoré je potrebné urobiť na posilnenie súdržnosti, zlepšenie fungovania a zvýšenie celkovej efektívnosti či už jednotlivca, alebo celých tímov.
Zážitková škola v praxi
Čo tréningom získate:
Skupinový/Individuálny, interaktívny tréning zorganizujeme za účelom dosahovania výnimočných požadovaných výsledkov, pre úspešné pôsobenie v profesionálnej i osobnej sfére, prihliadajúc na osobnostný potenciál a súčasné vedomosti a zručnosti každého účastníka kurzu:
- Doplnenie a zdokonalenie manažérskych nástrojov, získanie stability a načerpanie ideálneho pracovného elánu
- Schopnosť eliminovať stres a jeho vplyvy, ktorého zdrojom býva i ľudské nedorozumenie, z dôvodov nepôsobivej komunikácie, neschopnosti aktívne počúvať, či vystupovať zdravo asertívne
- Zdokonalenie a rozvinutie riadiacich, motivátorskych, komunikačných a prezentačné schopnosti a zručnosti, negociácia a účinné riadenie konfliktov
- Vybudujete sa v experta vo svojej pozícii, podnietite svoju organizovanosť, kreatívnosť a intuitívnosť
- Zoptimalizovanie firemných procesov v oblasti administratívneho manažmentu, Marketingu, PR a HR
- Dosahovaním vytýčených cieľov dáte svojmu životu zmysel a orientáciu
- Poznanie svojej hodnoty, skutočnej identity, budovať a dotvárať dobrú atmosféru nie len na pracovisku
- A pokrytie mnoho ďalších aspektov
Vyskladajte si vlastný rozvojový program
Zameriavame sa na rozvoj tímov, moderný leadership, manažérske, excelentné komunikačné a interpersonálne zručnosti, v ľubovoľnom odbore.
Forma:
Tréningy s krátkymi vzdelávacími blokmi a precvičovaním konkrétnej zručnosti, s reflexiou využiteľnosti do praxe
- Minimum teórie, maximum učenia trénovaním cez zážitok
- Funkčné stratégie, príklady z praxe: demo ukážky techník a stratégií, s následným trénovaním účastníkov
- Koučovací prístup, koučing, techniky NLP metódy
- Prvky zážitkovej pedagogiky, diskusia, reflexia
- Individuálne trénovanie naučeného v praxi a (samo)štúdium medzi jednotlivými tréningami
Súčasťou tréningu je:
- Tvorivé a bezpečné prostredie pre otvorenú komunikáciu a spätnú väzbu
- Úcta, podpora, priateľská atmosféra
Častou otázkou je:
"Aké ďalšie možnosti tréningov by nás mohli zaujať pre skupinové ako i individuálne tréningy?"
Nasledujúce tréningy, sú veľmi obľúbenými témami ako v obchode, tak vo vrcholovom, či v administratívnom manažmente (Rozsah 1-1,5-2 dni/á téma, osobnou konzultáciou tréning pripravíme na mieru).
Naplánujte si s tímom plán rozvoja, ktorý budú vnímať ako BENEFIT pre seba, navyše v krásnych priestoroch našej spoločnosti
- Interpersonálne zručnosti v práci obchodníka/manažéra/klientského pracovníka/kolegu rozšírené o typológiu osobnosti klientov
- Pokročilé aktívne počúvanie a vedenie bdelého rozhovoru; proaktívne nachádzanie riešení
- Tajomstvo Charizmy – viac vplyvu, viac úspechu
- Účinná konštruktívna spätná väzba ADO – Nácvik formulácií zdravého feedback-u sebe, klientovi, kolegovi - Osobnostný poker
- Asertivita a základné princípy asertívneho správania, stratégie riešenia konfliktov; nácvik asertívnych techník (asertívne – agresívne - apaticky); zvládanie náročných kolegov /klientov, riešenie konfliktov na pracovisku
- Nenásilná komunikácia a účinné riešenie konfliktov
- Transakčná analýza I a II
- Psychológia predaja a komunikačný NLP model v predajnom procese; možnosti a hranice vedomého správania
- Obchodné rokovanie a vyjednávanie, Pacing – Leading – Rapport; Rozhovor ako katalyzátor premýšľania
- Time manažment pokročilo, STOP prokrastinácii - manažment času resp. seba v čase, efektivita a spokojnosť
- Stres manažment a účinná profylaxia stresu – ako si zo stresu spraviť priateľa a zvládať vypäté situácie s väčšou ľahkosťou
- Prezentačné zručnosti silného rečníka, komunikácia v kontexte prezentéra, predajcu, vystupovanie na verejnosti
- Reč tela a harmonizácia s verbálnou komunikáciou a vnútorným prežívaním
- Efektívne porady pre výkonné tímy
- Sebarozvoj ako cesta k osobnej spokojnosti a k vyššej výkonnosti
- Základné princípy výkonového koučovania v praxi – nácvik vedenia koučovacích rozhovorov
- Líder, ktorý stanovuje ciele a koučuje
- Manažérske zručnosti pri budovaní klímy podporujúcej inovácie
- Rozvoj základných manažérskych kompetencií
- Motivácia pracovníka vz demotivácia a jej vplyv na angažovanosť v tíme, podľa neuro-vedeckého modelu SCARF
- Situačný model vodcovstva
- Riadenie zmeny v organizácii, Kotterov model change managementu
- Hodnotiace a rozvojové pohovory + Plán adaptácie pracovníka a zhodnotenie po skúšobnej dobe
- MS OFFICE – TOP techniky pre zefektívnenie práce s nástrojmi kancelárskeho balíka: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, s osobným prístupom
- Spoločenská etiketa - Ovládanie top základov spoločenskej etikety, bontón, biznis protokol, odievanie profesionálne vystupovanie
- Business dress v kancelárii, na spoločenskej večeri, stretnutí, či pre voľnočasové aktivity - pravidlá pre dámske, pánske obliekanie; Aký je ten Váš štýl, imidž, Vaša značka? - Imidž, osobný štýl, voľba najvhodnejších farieb, strihov a doplnkov podľa typu a geometrie tela – konzultácie, názorné ukážky, spoločné nakupovanie s expertkou pre módu a štylistiku, pomenovanie vhodnosti štýlu a úpravy priamo v nákupných centrách
- Ženský BEAUTY 2-DEŇ
- Aktuálne trendy v líčení, celková úprava vlasov a tváre: Minikurz líčenia, biznis líčenie, nahé líčenie + praktické poradenstvo k úprave vlasov: zviazanie, vlny, žehlenie a iné /Poradenstvo pre: strih, farba, profesionálna
i bežná úprava/ - Poradenstvo: Imidž, osobný štýl, voľba najvhodnejších farieb, strihov a doplnkov podľa typu a geometrie postavy, konzultácie, kreslenie, pomenovanie vhodnosti štýlu; Aký je ten Váš štýl, imidž, Vaša značka?
- Spoločenská etiketa v odievaní – Dámy, ktoré pracujú na manažérskych postoch, alebo dámy, ktoré sú pravidelne
v styku s klientom, by mali dodržiavať určité zásady obliekania. Čo by nemalo chýbať v šatníku Business lady? - Business dress na obchodnú a spoločenskú večeru, stretnutie
- Dress code a jeho záväznosť, topánky a módne doplnky
- Pravidlá pre dámske obliekanie a tri roviny pánskeho oblečenia (black tie, formal dress, lounge dress –
pre informáciu ako vhodne odporučiť oblečenie Vašim pánom do spoločnosti)
- Aktuálne trendy v líčení, celková úprava vlasov a tváre: Minikurz líčenia, biznis líčenie, nahé líčenie + praktické poradenstvo k úprave vlasov: zviazanie, vlny, žehlenie a iné /Poradenstvo pre: strih, farba, profesionálna
- A iné ako:
„SALES TRAININGS“ 8h
Všetky tréningy sú vždy tvorené na mieru. Na tréningoch sa precvičujú konkrétne obchodné zručnosti a obchodníci s nimi odchádzajú tak, že ich vedia okamžite používať v praxi (1 téma = zvyčajne 1 deň).
Odporúčaná veľkosť skupiny cca 10 účastníkov
Firmami najžiadanejšie témy pre obchodníkov a predajcov:
- Ako si vyjednať viac
- Ako si telefonicky dohodnúť stretnutie s kýmkoľvek
- Ako zvýšiť predaje cez telefón
- Ako uzavrieť obchod na väčšine osobných stretnutí
- Ako si s klientmi budovať lepšie vzťahy
- Ako predávať cez príbehy - storytelling
- Ako zvládať námietky a náročných klientov, účinne argumentovať
- Ako predávať viac vďaka štruktúre osobných stretnutí
- Iné... „Čo by bolo užitočné pre Vašich obchodných zástupcov, predajcov?“
„SALES WORKSHOPS“ 4h
Na workshop-och sa tvorí a výstupom workshopov sú konkrétne materiály, okamžite použiteľné v praxi.
Odporúčaná veľkosť skupiny cca 10 účastníkov
Firmami najžiadanejšie témy pre obchodníkov a predajcov:
- Ako vytvoriť a zlepšiť predajné prezentácie a materiály
- Ako vytvoriť lepšiu obchodnú stratégiu
- Ako zvýšiť tržby obchodného úseku jeho lepším riadením
- Ako zvýšiť tržbu na zákazníka
- Ako získať nových zákazníkov
- Ako vyhrávať porovnávanie s konkurenciou
- Ako vytvoriť obchodnú smernicu
- Iné... „Čo by bolo užitočné pre Vašich obchodných zástupcov, predajcov?“
V závere tréningov:
- Reflexia
- Modelovanie excelentnosti, využívane NLP princípov a účinných stratégií
- Plán osobného rozvoja – GROW
Tréningy sú tvorené na mieru po predchádzajúcej konzultácii s objednávateľom. Všetky ďalšie témy a ich hĺbka, budú súvisieť s reálnym vývojom skupiny a skupinovej dynamiky a aktuálnych potrieb. Nový rámec bude zadefinovaný
po diskusii medzi objednávateľom a trénermi.
Tešíme sa na Vás, na vaše tímy.
S úctou v mene kreatívneho tímu Espiral,
Erika Feketová
Moduly (témy), termíny podľa Vášho výberu, ako i ceny, budú zostavené podľa Vašich potrieb a vzájomnej dohody.
Rozsah tréningu závisí od počtu tém a hĺbky zamerania:
1 Modul = 1 tematický celok
Niektoré moduly a tematické celky, s pohľadom na detail
(rozkliknutím získate podrobný popis)
- Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok - v pracovných i osobných vzťahoch, eliminácia nedorozumení na všetkých úrovniach
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu; Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností – inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Autenticita, komunikácia vyspelo, ľudskosť a profesionalita, ohľaduplnosť v práci
- Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
- Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
- Mirroring a časté bariéry budované chybami prvotného vnímania
- Sebadôvera (dôvera) – sebaúcta (úcta)
- Sebavedomie a hodnotový systém (z čoho pramenia pocity menej cennosti a čo s nimi?)
- Sebareflexia a autenticita
- Konflikt – ako sa mu vyhnúť, ako ho zvládnuť, zdravé hranice, základy vyjednávania, zásady konštruktívnej hádky
- Transakčná analýza - komunikačné pozície, scenáre, TA hry/opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá a ako z nich von
- Typy transakcií a ich dôsledky pre vznik napätia a konfliktov
- Zmena komunikácie na vzájomne rešpektujúci , partnerský a konštruktívny spôsob
- Možnosti predchádzania ako i efektívneho riešenia konfliktných situácií, metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby - "tréning nárokov "Ja", techniky pozit, aj negat. spätnej väzby, opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá
- Tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
- Autenticky vyjadrované myšlienky, presvedčivá prezentácia idei, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov - pútavý rečník
- ÉTOS – LOGOS – PÁTOS – tri zložky pre silný prejav podľa Aristotela - silný a pevný postoj, sebaistý pri sedení, hlasitosť, dynamika reči, očný kontakt
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania, záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu, vhodná voľba publika), účinné pravidlá
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
- Zdokonaľovanie reči tela na podporu účinnosti komunikácie
- Vzdialenosť a priestor v komunikácia, gestikulácia, haptika, ... technika POKROK
- Čo všetko sa dá vyčítať z tváre, z úsmevu, z očí, z pohľadu, zo zreničiek, z pohybu, či postoja
- Čo prezrádza o človeku to, ako podáva ruku
- Ako prejaviť súcit a záujem bez slov, prezradiť svoj "skrytý nezáujem"
- Ako použiť vhodné gestá na potvrdenie a zdôraznenie povedaného
- Konzultácie, nácvik a odborné poradenstvo týkajúce sa neverbálnej komunikácie pozorovaním, trénovaním
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu; Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností – inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Asertivita prepojená s empatiou, asertivita vytvárajúca dobrú atmosféru pre spoluprácu, asertivita a vplyv na zdravé riskovanie, kreativitu, pre súhru v spolupráci a budovanie kvalitných vzťahov
- Asertivita, nie agresivita a už vôbec nie pasivita, práca s ľuďmi, nie proti nim
- Zásady a sociálne spôsobilosti asertívneho správania, schopnosť ceniť si seba a svoje práva, oceňovať druhých, schopnosť prijímať a vyjadrovať kritiku, schopnosť riadiť rozhovor
- Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
- Prirodzene pôsobiť vo vzťahoch, so snahou eliminovať akúkoľvek snahu o manipuláciu jednostrannú, či obojstrannú, ktorá má negatívny vplyv ako na manipulovaného, tak na manipulanta, posilňovať partnerstvo
- Posilniť asertívne vyjadrovanie a prijímanie kritiky, nesúhlasu ale i ocenenia a pochvaly, schopnosť komunikovať transparentne, konať win:win, osvojiť si interaktívnosť správania, podporujúc medziľudskú komunikáciu
- Spolupracovať k obojstrannej spokojnosti, spolupracovať, nie súperiť, partnerský prístup
- Asertivita a metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly, asertívne techniky a iné
- Tipy a triky – pre Asertívne ÁNO alebo NIE, negociačné techniky pre win:win a iné
- Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
- Možnosti predchádzania ako i efektívneho riešenia konfliktných situácií, metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly
- Konflikt – ako sa mu vyhnúť, ako ho zvládnuť, zdravé hranice, základy vyjednávania, zásady konštruktívnej hádky
- Nácvik premostení, kladenia silných a účinných otázok pri rozhovore
- Tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby - "tréning nárokov "Ja", techniky pozit, aj negat. spätnej väzby
- Transakčná analýza - komunikačné pozície, scenáre, TA hry/opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá a ako z nich von
- Prirodzene pôsobiť vo vzťahoch, so snahou eliminovať akúkoľvek snahu o manipuláciu jednostrannú, či obojstrannú, ktorá má negatívny vplyv ako na manipulovaného, tak na manipulanta, posilňovať partnerstvo
- Spolupracovať k obojstrannej spokojnosti, spolupracovať, nie súperiť, partnerský prístup
- Moderný leadership, súčasťou sú komunikačné a riadiace zručnosti – leadri, ktorí menili svet nás povedú
- Profesionálne vystupovanie, etiketa, bontón, ako súčasť firemnej identity, profesionálne telefonovanie (plánovanie hovoru), reprezentatívna E-mailová komunikácia, práca s poštou
- Profesionálna telefonická komunikácia
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania (podávanie informácií, zisťovanie potrieb, riešenie konfliktov, zaujatie a získanie pre spoluprácu)
- Záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Etiketa a netiketa v E-mailovej komunikácii, účinné pravidlá
- Pozitívny vplyv e-mailov v procese rozhodovania v tímoch, zvýšenie efektivity komunikácie
- a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu)
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba vhodných komunikačných kanálov, ako i voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Profesionálna telefonická komunikácia
- Porada, ako efektívny nástroj riadenia v praxi - profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisnice.
- Najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov), podnety pre moderný „leadership“
- Ciele a typy porád, priebeh, praktické otázky – stručné pomenovanie pravého významu
- Zlaté pravidlá dobre zorganizovaných porád - profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, 6-kroková moderácia
- Vedenie prehľadných záznamov a zápisníc (presné, prehľadné a načas), evidencia a realizácia úloh, archivácia dokumentov (Kto, čo, kedy, prílohy, rozhodnutia, návrhy ai)
- Najčastejšie chyby - deštruktívne prvky porady a účelné pravidlá, profesionalita, etiketa, bontón - konštruktívne prvky porady
- Silný rečník - Presvedčivá prezentácia idei
- Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu
- Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností - inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Autenticky vyjadrované myšlienky, na ktorých Vám záleží, presvedčivá prezentácia idei
- Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
- Nácvik premostení, kladenia silných otázok v prezentácii, tréning reakcií na námietky, používanie vybraných slov a slovných spojení pri účinnej argumentácii
- Nácvik reči – improvizácia s rozmanitými zadaniami, emóciami / odprezentovanie so spätnou väzbou
- Práca s trémou, eliminácia strachu/mini koučing, (množstvo zážitkových aktivít)
- Zásady dobrej prezentačnej techniky, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov, ako si svoju reč skutočne užiť
- ÉTOS – LOGOS – PÁTOS – tri zložky rečníckeho umenia podľa Aristotela, Sila neverbality v prezentácii; reč tela, gestá, postoje a práca s hlasom
- silný a pevný postoj, sebaistý pri sedení, hlasitosť, dynamika reči, očný kontakt
- zachovať ľudskosť a byť silný a pevný v prejave
- Reč tela - nácvik a odborné poradenstvo týkajúce sa neverbálnej komunikácie pozorovaním, trénovaním
- IMPROVIZÁCIA – menej a poriadne
- Príprava pred prezentáciou, čomu všetkému sa treba venovať
- Typy poslucháčov podľa NLP, ingrediencie dobrej prezentácie, naplnenie očakávaní
- Tipy-triky, na čo si dať pozor alebo „zásady zlej prezentácie“
- Rýchlo-kurz: PowerPoint-u, Prézi, práca s flipchart-om, poznámkami
- Oblečenie a image, dress code v zmysle príležitosti, vysvetlenie vhodného oblečenia, módnych doplnkov, ako i obuvi v zmysle typu postavy ako i príležitosti rečnenia
- Profesionálne vystupovanie, zvládanie neočakávaných spoločenských situácií (vhodné reakcie na Faux pas a iné)
- Súčasťou tréningu je téma: Porada ako efektívny nástroj riadenia v praxi, typy porád, prínos, najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov), podnety pre moderný „leadership“
- Efektívny time management - Time manažment s ohľadom na hierarchiu hodnôt, životnú a profesijnú stratégiu a priority, work - life balance
- Time management pokročilo – Osvojenie si poznatkov a zručností v sfére manažovania času nielen podľa základných princípov, ale aj s ohľadom na hierarchiu hodnôt, životnú a profesijnú stratégiu a priority
- Poznať a eliminovať zlodejov času, odbúravanie časového stresu, strachu, SWOT - poznanie vlastnej hodnoty a správne presvedčenia
- Poznanie a riadenie vlastných cieľov, technika SMARTER, metóda GROW, motivácia, ďalší osobnostný rozvoj, vytváranie pozitívnych budúcich vízií, cieľov, plánov
- Stanovovanie SMART cieľov – ako si určiť dobrý cieľ (Kam idem)
- Ako súvisia ciele, motivácia a vaše kľúčové hodnoty (Kde načerpám palivo)
- Nenechajme na seba hádzať opice iných, motivujme ich k zodpovednosti - jeden zo základov efektívneho leadership-u; Schopnosť delegovať podľa Onckenových pravidiel manažmentu
- Efektívne rozdelenie dňa a určovanie si priorít, TO DO list , delegovanie úloh
- Dôležité verzus súrne: Dôležitosť a naliehavosť úloh – analýza na úrovni štyroch kvadrantov
- Praktický tréning plánovanie dôležitých a naliehavých úloh + Voľnočasové aktivity – zdroje radosti a šťastia
- Správna organizácia svojho pracovného priestoru, časového kalendára, správa kontaktov, networking
- Prokrastinácia a motivácia – ako prekonať odkladanie, ako uvoľniť motiváciu (imaginácia, dôsledkové a alternatívne myslenie, seba-odmeňovanie)
- Ako si nájsť čas – tipy, triky, nápady ako ušetriť a nájsť čas (Ako zvýšim rýchlosť, aké sú užitočné skratky)
- Ovládnutie stresu – sila zamerania, klamstvá, čo mi berú energiu – ako ich identifikovať a odstrániť (Ako si udržím na ceste pokoj)
- Umenie relaxovať, umenie prijímať – ako dobíjať baterky, aby som zvládal, to čo chcem (Chcem si cestu užiť a oddýchnuť si pri tom)
- Efektívne organizovanie chodu kancelárie v spolupráci so svojim nadriadeným manažérom, komplexnosť spravovania agendy, vedúcej ku vzájomnej, spokojnej spolupráci manažéra s asistentkou i s celým vedením spoločnosti
- Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti, riadenie chodu kancelárie, organizácia podujatí, večierkov a slávností, výber vhodného daru
- Správna organizácia ako svojho pracovného priestoru, časového kalendára, správa kontaktov, networking, tak svojho nadriadeného pracovníka
- Príprava, organizovanie a vyúčtovanie služobných ciest, pracovných stretnutí, prospešná evidencia, nastavenie , optimalizácia procesov v administratívnom manažmente
- Poznať a eliminovať zlodejov času, odbúravanie časového stresu, strachu, SWOT - poznanie vlastnej hodnoty a správne presvedčenia
- Efektívne rozdelenie dňa a určovanie si priorít, TO DO list , delegovanie úloh
- Stanovovanie SMART cieľov – ako si určiť dobrý cieľ (Kam idem)
- Ako súvisia ciele, motivácia a osobné kľúčové hodnoty (Kde načerpám palivo)
- Prokrastinácia a motivácia – ako prekonať odkladanie, ako uvoľniť motiváciu (imaginácia, dôsledkové a alternatívne myslenie, seba-odmeňovanie)
- Ako si nájsť čas – tipy, triky, nápady ako ušetriť a nájsť čas (Ako zvýšim rýchlosť, aké sú užitočné skratky)
- Tipy a triky úspešného lídra, motivácia členov tímu
- Stress management - ako zvládať stres, nájsť skryté rezervy, spoznať silu premenenej mysle a praktické techniky vedúce k väčšiemu pokoju a spokojnosti
- Ovládnutie stresu – sila zamerania, klamstvá, čo mi berú energiu – ako ich identifikovať a odstrániť (Ako si udržím na ceste pokoj)
- Zvládanie vypätej situácie, odbúravanie strachu, stresu, napätia, získanie stability, nadobúdanie vnútornej rovnováhy, ako si zabezpečiť flow
- Mať seba pod kontrolou, vnútornú pohodu a pozitívne vyžarovanie
- INNER game – Flow, či vnútorný dialóg
- Naladenie sa na nový deň – schopnosť komunikovať s ľahkosťou: F:F, telefonicky i písomne
- Fyziologický stres a distres, biologické a psychologické aspekty stresu - účel stresu a ako sa vyhnúť jeho hromadeniu
- Zdroje stresu a ich riešenia – vonkajšie a vnútorné hranice, prevrátené hranice, ako ustáť tlak
- Vnútorné zdroje zvládania - sebaprijatie, afirmácie, nahrádzanie toxických myšlienok
- Vonkajšie zdroje zvládania - time management, priority, ciele a akčný plán
- Umenie relaxovať, umenie prijímať – ako dobíjať baterky, aby som zvládal, to čo chcem (Chcem si cestu užiť a oddýchnuť si pri tom)
- Voľný čas – koučovanie osobných potrieb a spokojnosti, moje zdroje zvládania a plán uskutočnenia
- Práca so Zmenou v 4 krokoch
- Budovanie happy team-u, spolumotivácia členov tímu
- Moderný leadership, skvelé komunikačné zručnosti, účinné techniky inšpirované leadrami, ktorí menili svet
- Koučovací prístup – partnerský štýl vedenia ľudí k samostatnosti a zodpovednosti
- Tímový koučing
- Koučovanie ako štýl vedenia ľudí
Prečo koučing?
- Aktívne zapojenie ľudí do riadenia, rozhodovania, zodpovednosti
- Nevýkonnosť ako zbytočná nákladová položka
- Potreba lepšieho využitia vedomostí a zručností jednotlivcov, rozdielnosť potreby
vo vzdelávaní ľudí - Potreba flexibility, proaktivity, motivácie a seba-motivácie
- Koučovanie – stručne história , zakladatelia koučovania: Timothy Gallwey a John Whitmore
- Koučovanie ako štýl vedenia, motivácie a tvorivej spolupráce s ľuďmi - praktická ukážka koučovania – demo
- Raport + Rozhovor (katalyzátor premýšľania)
- Podstata – Koučovací prístup DUO; Zručnosti; Metodický postup; Vzorce pre Výkon a Výsledok; Výkon = Potenciál – Bariéry; Výsledok = Motivácia x Čas (opakovanie)
- Stanovovanie cieľov (pomenovávanie úloh, aby boli splniteľné) podľa SMARTER, efektívne uplatňovanie modelu GROW, pri hľadaní možností a pomenovávaní si strategických krokov
- Nácvik správneho zadefinovania cieľa/úlohy podľa SMARTer - reflexia a sebareflexia
- Kladenia otázok na objasnenie popisu súčasnej situácie - kritické premenné ako nástroj
k popisu reality a sebakoučovania - Formovanie a kladenie správnych otázok na generovanie možností riešení, vyjasnenie ďalšieho postupu, zainteresovania, prevzatia zodpovednosti - reflexia a sebareflexia, spätná väzba, diskusia
- Vysoko intenzívny tréning soft skills, zameraný na efektívne vedenie rozhovorov s využívaním koučovacích techník, motiváciu v tímoch pre dosahovanie vysokého výkonu, s použitím revolučných koučovacích techník a postupov
- Self coaching, využívanie koučovacieho princípu - Poznanie a riadenie vlastných cieľov, motivácia, ďalší osobnostný rozvoj; Stanovovanie cieľov podľa SMARTER, efektívne uplatňovanie modelu GROW pri hľadaní možností a pomenovávaní si strategických krokov
- Sebarozvoj sebakoučovacím prístupom – hľadanie vlastných odpovedí na otázky a témy, ktoré riešite
- Odstraňovanie vonkajších i vnútorných bariér, prekážok, ktoré Vám bránia v postupe vpred za svojimi cieľmi a predstavami
- Najlepšie riešenia sú tie Vaše – maximálne využívanie cenného potenciálu, ktorý má každý v sebe, využívať naplno a ďalej s ním pracovať
- Využívanie Inner game a prevratných koučovacích techník
- Výberové konania, nábory, obdobie adaptácie pracovníka, príprava adaptačných a hodnotiacich plánov, priebeh hodnotiacich pohovorov, hodnotenie pracovných výkonov, prepúšťanie zamestnancov, Outplacement
- Spoločenská etiketa - Ovládanie top základov spoločenskej etikety, bontón, biznis protokol, profesionálne vystupovanie
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu
- Autenticita, komunikácia vyspelo, ľudskosť a profesionalita, ohľaduplnosť v práci
- Prvý dojem a imidž
- Rozdiely v správaní v spoločnosti a v práci
- Vzdanie úcty a prednostné poradia
- Pozdrav, privítanie, predstavovanie
- Tykanie a vykanie, oslovovanie, rozdiel slečna/pani
- Podávanie rúk a bozky
- Správne dohodnutie pracovného stretnutia, zasadací poriadok na stretnutí, usádzanie v aute
- Rokovacia miestnosť a jej príprava, občerstvenie pre návštevy (zásady a pravidlá podávania )
- Prijímanie domácich a zahraničných návštev (Tvorba agendy: program, ubytovanie, doprava, uvítanie a lúčenie, tlmočenie, dary – výber a spôsob odovzdávania)
- Slovník spoločenského dress code-u a správny image - Biznis formálne a neformálne oblečenie, doplnky, vhodnosť farieb a farebná typológia v kocke, módne trendy, vôňa, úprava tváre, vlasov a rúk
- Stolovanie, zásady, práca s obrúskom a servítkou, menu, aký pohár do akého nápoja, rôzne druhy a správne držanie príborov, správne nastretie stola, ako správne konzumovať rôzne druhy jedál, zasadací poriadok...
- Biznis formálne a neformálne oblečenie, doplnky, vhodnosť farieb a farebná typológia, módne trendy, vôňa, úprava tváre a vlasov
- Pozvánky - ako ich písať a čítať, čo má obsahovať, na čo sa prípadne pýtať pri potvrdzovaní
- Vizitky a práca s nimi
- Pracovné a spoločenské udalosti – formy a ich charakteristika
- Dary a špeciálne príležitosti - Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov
- Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
- Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu v iných krajinách
- Profesionálne telefonovanie, reprezentatívna E-mailová komunikácia v zmysle zásad hospodárskej korešpondencie
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania, záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu, vhodná voľba publika), účinné pravidlá
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- TOP techniky pre zefektívnenie práce s nástrojmi tohto kancelárskeho balíka: MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint (až po úroveň expert)
- Hospodárska a hromadná korešpondencia
- Kurz "face to face" je vedený zážitkovou formou, s využívaním praktických cvičení so spätnou väzbou a riešením konkrétnych úloh a zadaní, našou excelentnou lektorkou. Výstupom sú modelové úlohy.
"Face to face" stretnutie s lektorom
- Účastník kurzu má k dispozícii notebook a vysokorýchlostným pripojením na internet. Ak má klient možnosť priniesť so sebou prenosný notebook, odporúčame tak urobiť. Osvedčila sa efektívnosť naučeného učiva a prakticky precvičovaného na rovnakom pracovnom nástroji. (max. počet prihlásených na jeden kurz je 4)
- Vysoko intenzívny a individuálny prístup ku každému účastníkovi
Tréningy je možné obživiť veľmi populárnym beauty zážitkom a to nie vždy len pre dámy
3-5-hod kurz sebalíčenia, zahŕňajúci:
- starostlivosti o pleť, ruky
- denné líčenie, prípadne nahé líčenie, biznis líčenie, príležitostné spoločenské líčenie
- poradenstvo a záverečná úprava vzhľadu profesionálnym vizážistom
- možnosť fotenia profesionálnym fotografom (vyhotovenie profesionálne upravených biznis fotografií od 3ks.)
- Konzultácie k vhodnej úprave vzhľadu, vhodného oblečenia ako i obuvi v zmysle typu postavy ako i pracovnej pozície
- Fotenie Top manažmentu spoločnosti – do výročnej správy, produktových materiálov, iné
- Fotenie zamestnancov na preukazy, do firemných identifikačných systémov
- Fotenie firemných akcií, kongresov, osláv
- Fotografujeme priamo v priestoroch Vašej spoločnosti, alebo v priestoroch ateliéru nášho profesionálneho fotografa.
Neváhajte premýšľať o ďalších možnostiach a diskutovať s nami o tom.
Témy sa opierajú tak ako o výstupy z praxe a kontinuálneho vzdelávania, učenia sa od tých najlepších, tak o prevratné metódy vnútornej hry Timothy Gallweya – svetoznámeho poradcu a kouča, tvorcu jedinečného metodologického prístupu k rozvoju osobných a profesijných zručností. Timothy Gallwey je priekopníkom aplikovanej psychológie športu a aplikovanej psychológie korporácií. Je uznávaný ako zakladateľ pojmu Coaching pred viac ako 45 rokmi. Koučing je v súčasnej dobe najpoužívanejším nástrojom k ľudskému rozvoju.
Súčasťou sú prvky know how metódy transpersonálneho koučovania Johna Whitmora – jedného z najvyhľadávanejších európskych koučov orientujúceho sa na uvoľňovanie ľudského potenciálu a zvyšovanie individuálnej výkonnosti.
Metodika tréningu je zostavená na základe osvedčených skúseností, účastníci kurzov odchádzajú s novou pracovnou i životnou energiou, plní nadšenia a pripravení na zmeny.
Organizujeme aj workshopy
zážitkové, motivačné, rozvojové
a teambuildingové aktivity
Workshopy - zážitkové, motivačné, rozvojové
a teambuildingové aktivity
Forma tréningu: „Teambuilding/Teamwork /Teamspirit/Fun“
• mini-teória, demonštrácia, interakcia, diskusia
• trénovanie zábavnou formou
Súčasťou budú špeciálne cvičenia (rozvojové hry), úlohy a ďalšie domáce zadania, ktoré umožňujú dokonalé prepojenie naučeného s praxou a tie:
• uvoľnia atmosféru, roztopia lady
• rozpohybujú energiu v účastníkoch
• posilnia schopnosť prirodzenej empatie, tolerancie, verbálnej i neverbálnej komunikácie
• posilnia vzájomnú úctu, podporu, dôveru a sebadôveru
• ponúknu priestor na riešenie úloh, problémov, spoluprácu, zvládnuť telesnú prítomnosť
• budú slúžiť pre upevnenie tímového ducha, budovanie dobrej atmosféry a proaktivity na pracovisku
V tíme (malých, náhodne vybudovaných skupinkách) sa rozdelia úlohy, účastníci si naplánujú stratégie, vymieňajú informácie a popri tom sa skutočne dobre bavia. Práve vtedy prichádza k uvedomeniu mnohého, rozvoju a upevneniu určitých zručností, ale i kompetencií. Po zrealizovaní úlohy a následnej diskusii, kedy prepojíme celú úlohu-hru s realitou v praxi, je priestor na hľadanie a prepájanie spoločných paralel.
Väčšinou za úžasného AHA efektu, robia účastníci transfer s poučením do praxe.
Čo ďalej účastníci zažijú:
• Tvorivé a bezpečné prostredie pre interakciu, otvorenú komunikáciu a spätnú väzbu
• Upevnenie tímového ducha, posilnenie nasadenia jednotlivcov, ako i zlepšenie vzťahov medzi nimi
• Porozumenie jedinečnosti s tým, že každý môže byť v niečom inom výborný a že spojením síl, môžeme rýchlejšie prísť do cieľa, rozpoznanie silných stránok u seba a uvítanie toho, že „moje slabiny sú tvoje silné stránky a naopak“
• Spontánne pozitívne medziľudské vzťahy , následne vylepšenie pracovnej atmosféry
• Výhody generačných rozdielov X a Y
• A iné
Analýza aktivít zameraná napr. na:
• Kreativitu, inovatívny proces, presadenie inovatívnych nápadov
• Ambície, orientáciu na cieľ
• Riešenie tvorivých napätí v tíme, Tímové role
Výstupy a hodnotenia zo strany ľudí, s ohľadom na:
- Emóciu – zážitok
- Myšlienku – nápady
- Konanie – praktické využitie zisteného v praxi
Vyskladajte si vlastný rozvojový program
Zážitkové workshopy, príklady
Tímová spolupráca a komunikácia s jasným smerovaním
5-hodinový zážitkový workshop
„Rytieri okrúhleho stola“
Komunikačné profily NLP, typológia osobnosti a tímových rolí, podľa Mereditha Belbina
Forma:
- Workshop obsahuje hravé interaktívne prvky, svetoznámu pracovnú testovaciu metodológiu, krátky vzdelávací blok a skupinovú diskusiu, s analýzou do praxe
Cieľ:
- Porozumenie osobnostnému komunikačnému štýlu ako svojmu, tak štýlu ostatných - získate magický vplyv komunikácie
- Vďaka skupinovej hre, aktivite, uvedomenie si svojho zastúpenia v tímových roliach
Zažijete, ako sa vám darí spolupracovať a uvedomíte si svoje významné miesta v tíme i priestor pre ďalší osobnostný rast. Modelové úlohy a diskusie, vám pomôžu vidieť vlastný uhol pohľadu i svojich kolegov, priateľov
Po jeho absolvovaní budete schopní:
- Odhaliť, ktoré situácie, okolnosti u vás a u vašich kolegov spúšťajú stres, aký typ komunikačnej podpory potrebujete a aký potrebujú vaši kolegovia od vás
- Porozumieť súvislostiam, aj tým, ktoré ste pred tým nevideli a ako predchádzať vyhroteniam a konfliktom a ľahšie zvládať vypäté situácie
- Spoznáte svoje preferované tímové role, ich silné a slabé stránky, pochopíte kde bežne vzniká medzi rôznymi rolami konflikt
Ukážeme si ako tomuto druhu konfliktu predchádzať, ako využiť synergiu rolí k najefektívnejšiemu a najúspešnejšiemu fungovaniu tímu. Máme skúsenosti, že táto vedomosť pomáha vyladiť, či vybudovať dobrý projektový tím, ktorý prináša výsledky
Dotazník tímových rolí podľa Mereditha Belbina
Meredith Belbin je britský psychológ, výskumník a teoretik vedenia, ktorý sa takmer celý život venuje štúdiu a budovaniu úspešných pracovných tímov. Jeho teória tímových rolí sa v priebehu času stala jednou z najznámejších široko používaných teórií, pre vybudovanie pracovného tímu.
Workshop určený na nabudenie, získanie pevnej pôdy pod nohami a následná facilitácia:
Názov: Ako prestať so sebou zápasiť a dosiahnuť rovnováhu
• Pri hľadaní cesty v sebarozvoji, hlbšieho sebauplatnenia v živote
• Pre ľudí, ktorí zápasia s únavou a chcú vedieť ako sa vyhnúť syndrómu vyhorenia – kedy telo i duša vyhlásia štrajk
• Pre všetkých, ktorí cítia, že chcú vo svojom fungovaní niečo zmeniť a potrebujú to uchopiť
• Nestačí mať dobrú myseľ – kľúčové je dobre ju využívať
• Všímavosť ako kľúč k dosiahnutiu cieľov – zameranie pozornosti
• Vnútorná disciplína ako nástroj na smerovanie energie
• Ako víťaziť nad strachmi a obavami
• Využívanie všetkých príležitostí na redukovanie stresu
• Nastavenie vyrovnaného rytmu vďaka „rituálom“
Workshop pre zvýšenie efektivity a výkonnosti v práci/ v osobnom živote
Názov: Ako dopriať mozgu správnu „chémiu“ pre vrcholný duševný výkon
• Ako sa naplno realizovať a žiť spokojný, naplnený a zmysluplný život
• Budovanie zdravej a žičlivej atmosféry v kolektívoch, vo vzťahoch a vo svojom okolí
• Dvaja ľudia – dva pohľady – dva názory
• 4 kamene
• Povedať nie všetkým neopodstatneným vyrušeniam
• Povedať NIE súrnemu / ÁNO dôležitému
• Efektívne usporiadanie rozhodnutí a myšlienkových procesov
• Zvládanie vnútorných stresových faktorov
• Cesta k emočnému víťazstvu a chladnej hlave, aj pri záťaži
• Zjednodušovanie problémov na ich podstatné rysy - Obavy vrhajú i na malú vec veľký tieň
• Rozhodovanie z nadhľadu a odstupu – metóda STOP
A množstvo iných aktivít, šitých na mieru zadávateľa.
S úctou,
ERIKA FEKETOVÁ
Managing Director
Sme členom VIP klubu vzdelávacích spoločností