Vyskladajte si vlastný rozvojový program
LEARN | ACHIEVE | INSPIRE
Zameriavame sa na rozvoj tímov, moderný leadership, manažérske, obchodnícke a interpersonálne zručnosti v ľubovoľnom odbore.
Naplánujte si s tímom plán rozvoja, ktorý budú vnímať ako BENEFIT pre seba, navyše v krásnych priestoroch našej spoločnosti.
Forma:
Tréningy s krátkymi vzdelávacími blokmi a precvičovaním konkrétnej zručnosti,
s reflexiou využiteľnosti do praxe
- Minimum teórie, maximum učenia trénovaním cez zážitok
- Funkčné stratégie, príklady z praxe: demo ukážky techník a stratégií,
s následným trénovaním účastníkov - Koučovací prístup, koučing, techniky NLP metódy
- Prvky zážitkovej pedagogiky, diskusia, reflexia
- Individuálne trénovanie naučeného v praxi a (samo)štúdium medzi jednotlivými tréningmi
Súčasťou tréningu je:
- Tvorivé a bezpečné prostredie pre otvorenú komunikáciu a spätnú väzbu
- Úcta, podpora, priateľská atmosféra
"Aké možnosti tréningov by vás mohli zaujímať pre skupinové ako i individuálne vzdelávanie?"
Neprehliadnite - príprava je dôležitá
Nasledujúce témy tréningov, sú veľmi obľúbené ako v obchode, tak vo vrcholovom, či v administratívnom manažmente (Rozsah 1-1,5-2 dni/á téma, osobnou konzultáciou tréning pripravíme na mieru).
- Interpersonálne zručnosti v práci obchodníka/manažéra/klientského pracovníka/kolegu rozšírené o typológiu osobnosti klientov
- Pokročilé aktívne počúvanie a vedenie bdelého rozhovoru; proaktívne nachádzanie riešení
- Tajomstvo Charizmy – viac vplyvu, viac úspechu
- Účinná konštruktívna spätná väzba "ADO" – Nácvik formulácií zdravého feedback-u sebe, klientovi, kolegovi - Osobnostný poker
- Asertivita a základné princípy asertívneho správania, stratégie riešenia konfliktov; nácvik asertívnych techník (asertívne – agresívne - apaticky); zvládanie náročných kolegov /klientov, riešenie konfliktov na pracovisku
- Nenásilná komunikácia a účinné riešenie konfliktov
- Transakčná analýza I a II
- Psychológia predaja a komunikačný NLP model v predajnom procese; možnosti a hranice vedomého správania
- Obchodné rokovanie a vyjednávanie, Pacing – Leading – Rapport; Rozhovor ako katalyzátor premýšľania
- Time manažment pokročilo, STOP prokrastinácii - manažment času resp. seba v čase, efektivita a spokojnosť
- Stres manažment a účinná profylaxia stresu – ako si zo stresu spraviť priateľa a zvládať vypäté situácie s väčšou ľahkosťou
- Prezentačné zručnosti silného rečníka, komunikácia v kontexte prezentéra, predajcu, vystupovanie na verejnosti
- Reč tela a harmonizácia s verbálnou komunikáciou a vnútorným prežívaním
- Efektívne porady pre výkonné tímy
- Sebarozvoj ako cesta k osobnej spokojnosti a k vyššej výkonnosti
- Základné princípy výkonového koučovania v praxi – nácvik vedenia koučovacích rozhovorov
- Líder, ktorý stanovuje ciele a koučuje
- Manažérske zručnosti pri budovaní klímy podporujúcej inovácie
- Rozvoj základných manažérskych kompetencií
- Motivácia pracovníka vz demotivácia a jej vplyv na angažovanosť v tíme, podľa neuro-vedeckého modelu SCARF
- Situačný model vodcovstva
- Riadenie zmeny v organizácii, Kotterov model change managementu
- Hodnotiace a rozvojové pohovory + Plán adaptácie pracovníka a zhodnotenie po skúšobnej dobe
- MS OFFICE – TOP techniky pre zefektívnenie práce s nástrojmi kancelárskeho balíka: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, s osobným prístupom
- Spoločenská etiketa - Ovládanie top základov spoločenskej etikety, bontón, biznis protokol, odievanie profesionálne vystupovanie
- Business dress v kancelárii, na spoločenskej večeri, stretnutí, či pre voľnočasové aktivity - pravidlá pre dámske, pánske obliekanie; Aký je ten Váš štýl, imidž, Vaša značka? - Imidž, osobný štýl, voľba najvhodnejších farieb, strihov a doplnkov podľa typu a geometrie tela – konzultácie, názorné ukážky, spoločné nakupovanie s expertkou pre módu a štylistiku, pomenovanie vhodnosti štýlu a úpravy priamo v nákupných centrách
- Ženský BEAUTY 2-DEŇ
- Aktuálne trendy v líčení, celková úprava vlasov a tváre: Minikurz líčenia, biznis líčenie, nahé líčenie + praktické poradenstvo k úprave vlasov: zviazanie, vlny, žehlenie a iné /Poradenstvo pre: strih, farba, profesionálna
i bežná úprava/ - Poradenstvo: Imidž, osobný štýl, voľba najvhodnejších farieb, strihov a doplnkov podľa typu a geometrie postavy, konzultácie, kreslenie, pomenovanie vhodnosti štýlu; Aký je ten Váš štýl, imidž, Vaša značka?
- Spoločenská etiketa v odievaní – Dámy, ktoré pracujú na manažérskych postoch, alebo dámy, ktoré sú pravidelne
v styku s klientom, by mali dodržiavať určité zásady obliekania. Čo by nemalo chýbať v šatníku Business lady? - Business dress na obchodnú a spoločenskú večeru, stretnutie
- Dress code a jeho záväznosť, topánky a módne doplnky
- Pravidlá pre dámske obliekanie a tri roviny pánskeho oblečenia (black tie, formal dress, lounge dress –
pre informáciu ako vhodne odporučiť oblečenie Vašim pánom do spoločnosti)
- Aktuálne trendy v líčení, celková úprava vlasov a tváre: Minikurz líčenia, biznis líčenie, nahé líčenie + praktické poradenstvo k úprave vlasov: zviazanie, vlny, žehlenie a iné /Poradenstvo pre: strih, farba, profesionálna
- A iné ako:
„SALES TRAININGS“ 8h
Všetky tréningy sú vždy tvorené na mieru. Na tréningoch sa precvičujú konkrétne obchodné zručnosti a obchodníci s nimi odchádzajú tak, že ich vedia okamžite používať v praxi (1 téma = zvyčajne 1 deň).
Odporúčaná veľkosť skupiny cca 10 účastníkov
Firmami najžiadanejšie témy pre obchodníkov a predajcov:
- Ako si vyjednať viac
- Ako si telefonicky dohodnúť stretnutie s kýmkoľvek
- Ako zvýšiť predaje cez telefón
- Ako uzavrieť obchod na väčšine osobných stretnutí
- Ako si s klientmi budovať lepšie vzťahy
- Ako predávať cez príbehy - storytelling
- Ako zvládať námietky a náročných klientov, účinne argumentovať
- Ako predávať viac vďaka štruktúre osobných stretnutí
- Iné... „Čo by bolo užitočné pre Vašich obchodných zástupcov, predajcov?“
„SALES WORKSHOPS“ 4h
Na workshop-och sa tvorí a výstupom workshopov sú konkrétne materiály, okamžite použiteľné v praxi.
Odporúčaná veľkosť skupiny cca 10 účastníkov
Firmami najžiadanejšie témy pre obchodníkov a predajcov:
- Ako vytvoriť a zlepšiť predajné prezentácie a materiály
- Ako vytvoriť lepšiu obchodnú stratégiu
- Ako zvýšiť tržby obchodného úseku jeho lepším riadením
- Ako zvýšiť tržbu na zákazníka
- Ako získať nových zákazníkov
- Ako vyhrávať porovnávanie s konkurenciou
- Ako vytvoriť obchodnú smernicu
- Iné... „Čo by bolo užitočné pre Vašich obchodných zástupcov, predajcov?“
V závere tréningov:
- Reflexia
- Modelovanie excelentnosti, využívane NLP princípov a účinných stratégií
- Plán osobného rozvoja – GROW
Tréningy sú tvorené na mieru po predchádzajúcej konzultácii s objednávateľom. Všetky ďalšie témy a ich hĺbka, budú súvisieť s reálnym vývojom skupiny a skupinovej dynamiky a aktuálnych potrieb. Nový rámec bude zadefinovaný
po diskusii medzi objednávateľom a trénermi.
Tešíme sa na Vás, na vaše tímy.
S úctou
Erika Feketová
Rozsah tréningu závisí od počtu tém a hĺbky zamerania:
1 Modul = 1 tematický celok
Niektoré moduly a tematické celky, s pohľadom na detail
- Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok - v pracovných i osobných vzťahoch, eliminácia nedorozumení na všetkých úrovniach
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu; Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností – inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Autenticita, komunikácia vyspelo, ľudskosť a profesionalita, ohľaduplnosť v práci
- Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
- Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
- Mirroring a časté bariéry budované chybami prvotného vnímania
- Sebadôvera (dôvera) – sebaúcta (úcta)
- Sebavedomie a hodnotový systém (z čoho pramenia pocity menej cennosti a čo s nimi?)
- Sebareflexia a autenticita
- Konflikt – ako sa mu vyhnúť, ako ho zvládnuť, zdravé hranice, základy vyjednávania, zásady konštruktívnej hádky
- Transakčná analýza - komunikačné pozície, scenáre, TA hry/opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá a ako z nich von
- Typy transakcií a ich dôsledky pre vznik napätia a konfliktov
- Zmena komunikácie na vzájomne rešpektujúci , partnerský a konštruktívny spôsob
- Možnosti predchádzania ako i efektívneho riešenia konfliktných situácií, metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby - "tréning nárokov "Ja", techniky pozit, aj negat. spätnej väzby, opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá
- Tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
- Autenticky vyjadrované myšlienky, presvedčivá prezentácia idei, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov - pútavý rečník
- ÉTOS – LOGOS – PÁTOS – tri zložky pre silný prejav podľa Aristotela - silný a pevný postoj, sebaistý pri sedení, hlasitosť, dynamika reči, očný kontakt
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania, záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu, vhodná voľba publika), účinné pravidlá
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
- Zdokonaľovanie reči tela na podporu účinnosti komunikácie
- Vzdialenosť a priestor v komunikácia, gestikulácia, haptika, ... technika POKROK
- Čo všetko sa dá vyčítať z tváre, z úsmevu, z očí, z pohľadu, zo zreničiek, z pohybu, či postoja
- Čo prezrádza o človeku to, ako podáva ruku
- Ako prejaviť súcit a záujem bez slov, prezradiť svoj "skrytý nezáujem"
- Ako použiť vhodné gestá na potvrdenie a zdôraznenie povedaného
- Konzultácie, nácvik a odborné poradenstvo týkajúce sa neverbálnej komunikácie pozorovaním, trénovaním
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu; Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností – inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Asertivita prepojená s empatiou, asertivita vytvárajúca dobrú atmosféru pre spoluprácu, asertivita a vplyv na zdravé riskovanie, kreativitu, pre súhru v spolupráci a budovanie kvalitných vzťahov
- Asertivita, nie agresivita a už vôbec nie pasivita, práca s ľuďmi, nie proti nim
- Zásady a sociálne spôsobilosti asertívneho správania, schopnosť ceniť si seba a svoje práva, oceňovať druhých, schopnosť prijímať a vyjadrovať kritiku, schopnosť riadiť rozhovor
- Zvyšovanie sebaúcty a rešpektu, identifikovať svoje potreby a priania, schopnosť požiadať a dôjsť tak k naplneniu potrieb, prijatie zodpovednosti za svoje vlastné správanie, postoj k chybe
- Prirodzene pôsobiť vo vzťahoch, so snahou eliminovať akúkoľvek snahu o manipuláciu jednostrannú, či obojstrannú, ktorá má negatívny vplyv ako na manipulovaného, tak na manipulanta, posilňovať partnerstvo
- Posilniť asertívne vyjadrovanie a prijímanie kritiky, nesúhlasu ale i ocenenia a pochvaly, schopnosť komunikovať transparentne, konať win:win, osvojiť si interaktívnosť správania, podporujúc medziľudskú komunikáciu
- Spolupracovať k obojstrannej spokojnosti, spolupracovať, nie súperiť, partnerský prístup
- Asertivita a metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly, asertívne techniky a iné
- Tipy a triky – pre Asertívne ÁNO alebo NIE, negociačné techniky pre win:win a iné
- Reč tela a asertívne mimoslovné správanie
- Možnosti predchádzania ako i efektívneho riešenia konfliktných situácií, metódy zvládania kritiky, ocenenia a pochvaly
- Konflikt – ako sa mu vyhnúť, ako ho zvládnuť, zdravé hranice, základy vyjednávania, zásady konštruktívnej hádky
- Nácvik premostení, kladenia silných a účinných otázok pri rozhovore
- Tréning reakcií na námietky, účinná argumentácia
- Dávanie a prijímanie spätnej väzby - "tréning nárokov "Ja", techniky pozit, aj negat. spätnej väzby
- Transakčná analýza - komunikačné pozície, scenáre, TA hry/opakujúce sa konflikty, skryté posolstvá a ako z nich von
- Prirodzene pôsobiť vo vzťahoch, so snahou eliminovať akúkoľvek snahu o manipuláciu jednostrannú, či obojstrannú, ktorá má negatívny vplyv ako na manipulovaného, tak na manipulanta, posilňovať partnerstvo
- Spolupracovať k obojstrannej spokojnosti, spolupracovať, nie súperiť, partnerský prístup
- Moderný leadership, súčasťou sú komunikačné a riadiace zručnosti – leadri, ktorí menili svet nás povedú
- Profesionálne vystupovanie, etiketa, bontón, ako súčasť firemnej identity, profesionálne telefonovanie (plánovanie hovoru), reprezentatívna E-mailová komunikácia, práca s poštou
- Profesionálna telefonická komunikácia
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania (podávanie informácií, zisťovanie potrieb, riešenie konfliktov, zaujatie a získanie pre spoluprácu)
- Záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Etiketa a netiketa v E-mailovej komunikácii, účinné pravidlá
- Pozitívny vplyv e-mailov v procese rozhodovania v tímoch, zvýšenie efektivity komunikácie
- a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu)
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba vhodných komunikačných kanálov, ako i voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Profesionálna telefonická komunikácia
- Porada, ako efektívny nástroj riadenia v praxi - profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, písanie zápisnice.
- Najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov), podnety pre moderný „leadership“
- Ciele a typy porád, priebeh, praktické otázky – stručné pomenovanie pravého významu
- Zlaté pravidlá dobre zorganizovaných porád - profesionálne organizovanie a vedenie pracovných stretnutí, 6-kroková moderácia
- Vedenie prehľadných záznamov a zápisníc (presné, prehľadné a načas), evidencia a realizácia úloh, archivácia dokumentov (Kto, čo, kedy, prílohy, rozhodnutia, návrhy ai)
- Najčastejšie chyby - deštruktívne prvky porady a účelné pravidlá, profesionalita, etiketa, bontón - konštruktívne prvky porady
- Silný rečník - Presvedčivá prezentácia idei
- Efektívna komunikácia pokročilo (verbálna a neverbálna) a aktívne počúvanie, správne kladenie správnych otázok
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu
- Kúzlo osobnosti - náš sprievodca; Ako na to? Identifikácia osobných hodnôt/cností - inšpirácia pp. Benjaminom Franklinom a Dalom Carnegiem
- Autenticky vyjadrované myšlienky, na ktorých Vám záleží, presvedčivá prezentácia idei
- Koncept nenásilnej komunikácie, ako dôležitej súčasti zrelých rozhodnutí, sebamotivácie a formy empatie človeka k sebe samému a svojmu okoliu
- Nácvik premostení, kladenia silných otázok v prezentácii, tréning reakcií na námietky, používanie vybraných slov a slovných spojení pri účinnej argumentácii
- Nácvik reči – improvizácia s rozmanitými zadaniami, emóciami / odprezentovanie so spätnou väzbou
- Práca s trémou, eliminácia strachu/mini koučing, (množstvo zážitkových aktivít)
- Zásady dobrej prezentačnej techniky, ako vytvoriť dobrý prvý dojem a získať si poslucháčov, ako si svoju reč skutočne užiť
- ÉTOS – LOGOS – PÁTOS – tri zložky rečníckeho umenia podľa Aristotela, Sila neverbality v prezentácii; reč tela, gestá, postoje a práca s hlasom
- silný a pevný postoj, sebaistý pri sedení, hlasitosť, dynamika reči, očný kontakt
- zachovať ľudskosť a byť silný a pevný v prejave
- Reč tela - nácvik a odborné poradenstvo týkajúce sa neverbálnej komunikácie pozorovaním, trénovaním
- IMPROVIZÁCIA – menej a poriadne
- Príprava pred prezentáciou, čomu všetkému sa treba venovať
- Typy poslucháčov podľa NLP, ingrediencie dobrej prezentácie, naplnenie očakávaní
- Tipy-triky, na čo si dať pozor alebo „zásady zlej prezentácie“
- Rýchlo-kurz: PowerPoint-u, Prézi, práca s flipchart-om, poznámkami
- Oblečenie a image, dress code v zmysle príležitosti, vysvetlenie vhodného oblečenia, módnych doplnkov, ako i obuvi v zmysle typu postavy ako i príležitosti rečnenia
- Profesionálne vystupovanie, zvládanie neočakávaných spoločenských situácií (vhodné reakcie na Faux pas a iné)
- Súčasťou tréningu je téma: Porada ako efektívny nástroj riadenia v praxi, typy porád, prínos, najčastejšie chyby, účelné pravidlá (v zmysle správneho zadefinovania úloh a určenie ich majiteľov), podnety pre moderný „leadership“
- Efektívny time management - Time manažment s ohľadom na hierarchiu hodnôt, životnú a profesijnú stratégiu a priority, work - life balance
- Time management pokročilo – Osvojenie si poznatkov a zručností v sfére manažovania času nielen podľa základných princípov, ale aj s ohľadom na hierarchiu hodnôt, životnú a profesijnú stratégiu a priority
- Poznať a eliminovať zlodejov času, odbúravanie časového stresu, strachu, SWOT - poznanie vlastnej hodnoty a správne presvedčenia
- Poznanie a riadenie vlastných cieľov, technika SMARTER, metóda GROW, motivácia, ďalší osobnostný rozvoj, vytváranie pozitívnych budúcich vízií, cieľov, plánov
- Stanovovanie SMART cieľov – ako si určiť dobrý cieľ (Kam idem)
- Ako súvisia ciele, motivácia a vaše kľúčové hodnoty (Kde načerpám palivo)
- Nenechajme na seba hádzať opice iných, motivujme ich k zodpovednosti - jeden zo základov efektívneho leadership-u; Schopnosť delegovať podľa Onckenových pravidiel manažmentu
- Efektívne rozdelenie dňa a určovanie si priorít, TO DO list , delegovanie úloh
- Dôležité verzus súrne: Dôležitosť a naliehavosť úloh – analýza na úrovni štyroch kvadrantov
- Praktický tréning plánovanie dôležitých a naliehavých úloh + Voľnočasové aktivity – zdroje radosti a šťastia
- Správna organizácia svojho pracovného priestoru, časového kalendára, správa kontaktov, networking
- Prokrastinácia a motivácia – ako prekonať odkladanie, ako uvoľniť motiváciu (imaginácia, dôsledkové a alternatívne myslenie, seba-odmeňovanie)
- Ako si nájsť čas – tipy, triky, nápady ako ušetriť a nájsť čas (Ako zvýšim rýchlosť, aké sú užitočné skratky)
- Ovládnutie stresu – sila zamerania, klamstvá, čo mi berú energiu – ako ich identifikovať a odstrániť (Ako si udržím na ceste pokoj)
- Umenie relaxovať, umenie prijímať – ako dobíjať baterky, aby som zvládal, to čo chcem (Chcem si cestu užiť a oddýchnuť si pri tom)
- Efektívne organizovanie chodu kancelárie v spolupráci so svojim nadriadeným manažérom, komplexnosť spravovania agendy, vedúcej ku vzájomnej, spokojnej spolupráci manažéra s asistentkou i s celým vedením spoločnosti
- Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti, riadenie chodu kancelárie, organizácia podujatí, večierkov a slávností, výber vhodného daru
- Správna organizácia ako svojho pracovného priestoru, časového kalendára, správa kontaktov, networking, tak svojho nadriadeného pracovníka
- Príprava, organizovanie a vyúčtovanie služobných ciest, pracovných stretnutí, prospešná evidencia, nastavenie , optimalizácia procesov v administratívnom manažmente
- Poznať a eliminovať zlodejov času, odbúravanie časového stresu, strachu, SWOT - poznanie vlastnej hodnoty a správne presvedčenia
- Efektívne rozdelenie dňa a určovanie si priorít, TO DO list , delegovanie úloh
- Stanovovanie SMART cieľov – ako si určiť dobrý cieľ (Kam idem)
- Ako súvisia ciele, motivácia a osobné kľúčové hodnoty (Kde načerpám palivo)
- Prokrastinácia a motivácia – ako prekonať odkladanie, ako uvoľniť motiváciu (imaginácia, dôsledkové a alternatívne myslenie, seba-odmeňovanie)
- Ako si nájsť čas – tipy, triky, nápady ako ušetriť a nájsť čas (Ako zvýšim rýchlosť, aké sú užitočné skratky)
- Tipy a triky úspešného lídra, motivácia členov tímu
- Stress management - ako zvládať stres, nájsť skryté rezervy, spoznať silu premenenej mysle a praktické techniky vedúce k väčšiemu pokoju a spokojnosti
- Ovládnutie stresu – sila zamerania, klamstvá, čo mi berú energiu – ako ich identifikovať a odstrániť (Ako si udržím na ceste pokoj)
- Zvládanie vypätej situácie, odbúravanie strachu, stresu, napätia, získanie stability, nadobúdanie vnútornej rovnováhy, ako si zabezpečiť flow
- Mať seba pod kontrolou, vnútornú pohodu a pozitívne vyžarovanie
- INNER game – Flow, či vnútorný dialóg
- Naladenie sa na nový deň – schopnosť komunikovať s ľahkosťou: F:F, telefonicky i písomne
- Fyziologický stres a distres, biologické a psychologické aspekty stresu - účel stresu a ako sa vyhnúť jeho hromadeniu
- Zdroje stresu a ich riešenia – vonkajšie a vnútorné hranice, prevrátené hranice, ako ustáť tlak
- Vnútorné zdroje zvládania - sebaprijatie, afirmácie, nahrádzanie toxických myšlienok
- Vonkajšie zdroje zvládania - time management, priority, ciele a akčný plán
- Umenie relaxovať, umenie prijímať – ako dobíjať baterky, aby som zvládal, to čo chcem (Chcem si cestu užiť a oddýchnuť si pri tom)
- Voľný čas – koučovanie osobných potrieb a spokojnosti, moje zdroje zvládania a plán uskutočnenia
- Práca so Zmenou v 4 krokoch
- Budovanie happy team-u, spolumotivácia členov tímu
- Moderný leadership, skvelé komunikačné zručnosti, účinné techniky inšpirované leadrami, ktorí menili svet
- Koučovací prístup – partnerský štýl vedenia ľudí k samostatnosti a zodpovednosti
- Tímový koučing
- Koučovanie ako štýl vedenia ľudí
Prečo koučing?
- Aktívne zapojenie ľudí do riadenia, rozhodovania, zodpovednosti
- Nevýkonnosť ako zbytočná nákladová položka
- Potreba lepšieho využitia vedomostí a zručností jednotlivcov, rozdielnosť potreby
vo vzdelávaní ľudí - Potreba flexibility, proaktivity, motivácie a seba-motivácie
- Koučovanie – stručne história , zakladatelia koučovania: Timothy Gallwey a John Whitmore
- Koučovanie ako štýl vedenia, motivácie a tvorivej spolupráce s ľuďmi - praktická ukážka koučovania – demo
- Raport + Rozhovor (katalyzátor premýšľania)
- Podstata – Koučovací prístup DUO; Zručnosti; Metodický postup; Vzorce pre Výkon a Výsledok; Výkon = Potenciál – Bariéry; Výsledok = Motivácia x Čas (opakovanie)
- Stanovovanie cieľov (pomenovávanie úloh, aby boli splniteľné) podľa SMARTER, efektívne uplatňovanie modelu GROW, pri hľadaní možností a pomenovávaní si strategických krokov
- Nácvik správneho zadefinovania cieľa/úlohy podľa SMARTer - reflexia a sebareflexia
- Kladenia otázok na objasnenie popisu súčasnej situácie - kritické premenné ako nástroj
k popisu reality a sebakoučovania - Formovanie a kladenie správnych otázok na generovanie možností riešení, vyjasnenie ďalšieho postupu, zainteresovania, prevzatia zodpovednosti - reflexia a sebareflexia, spätná väzba, diskusia
- Vysoko intenzívny tréning soft skills, zameraný na efektívne vedenie rozhovorov s využívaním koučovacích techník, motiváciu v tímoch pre dosahovanie vysokého výkonu, s použitím revolučných koučovacích techník a postupov
- Self coaching, využívanie koučovacieho princípu - Poznanie a riadenie vlastných cieľov, motivácia, ďalší osobnostný rozvoj; Stanovovanie cieľov podľa SMARTER, efektívne uplatňovanie modelu GROW pri hľadaní možností a pomenovávaní si strategických krokov
- Sebarozvoj sebakoučovacím prístupom – hľadanie vlastných odpovedí na otázky a témy, ktoré riešite
- Odstraňovanie vonkajších i vnútorných bariér, prekážok, ktoré Vám bránia v postupe vpred za svojimi cieľmi a predstavami
- Najlepšie riešenia sú tie Vaše – maximálne využívanie cenného potenciálu, ktorý má každý v sebe, využívať naplno a ďalej s ním pracovať
- Využívanie Inner game a prevratných koučovacích techník
- Výberové konania, nábory, obdobie adaptácie pracovníka, príprava adaptačných a hodnotiacich plánov, priebeh hodnotiacich pohovorov, hodnotenie pracovných výkonov, prepúšťanie zamestnancov, Outplacement
- Spoločenská etiketa - Ovládanie top základov spoločenskej etikety, bontón, biznis protokol, profesionálne vystupovanie
- Tajomstvo charizmy - viac vplyvu, viac úspechu
- Autenticita, komunikácia vyspelo, ľudskosť a profesionalita, ohľaduplnosť v práci
- Prvý dojem a imidž
- Rozdiely v správaní v spoločnosti a v práci
- Vzdanie úcty a prednostné poradia
- Pozdrav, privítanie, predstavovanie
- Tykanie a vykanie, oslovovanie, rozdiel slečna/pani
- Podávanie rúk a bozky
- Profesionálne telefonovanie, reprezentatívna E-mailová komunikácia v zmysle zásad hospodárskej korešpondencie
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- Tvorba a štruktúra účinnej správy, tón a tempo reči
- Techniky účinného telefonovania, záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
- Profesionálna E-mailová komunikácia – ako zaujať a získať druhú stranu pre spoluprácu
- Zvýšenie efektivity komunikácie a účinnosti práce (eliminácia ping-pong efektu, vhodná voľba publika), účinné pravidlá
- Riadenie informačného toku v spoločnosti – voľba správneho publika a vhodného načasovania – nastavenie komunikačných kanálov, procesov
- Správne dohodnutie pracovného stretnutia, zasadací poriadok na stretnutí, usádzanie v aute
- Rokovacia miestnosť a jej príprava, občerstvenie pre návštevy (zásady a pravidlá podávania )
- Prijímanie domácich a zahraničných návštev (Tvorba agendy: program, ubytovanie, doprava, uvítanie a lúčenie, tlmočenie, dary – výber a spôsob odovzdávania)
- Slovník spoločenského dress code-u a správny image - Biznis formálne a neformálne oblečenie, doplnky, vhodnosť farieb a farebná typológia v kocke, módne trendy, vôňa, úprava tváre, vlasov a rúk
- Stolovanie, zásady, práca s obrúskom a servítkou, menu, aký pohár do akého nápoja, rôzne druhy a správne držanie príborov, správne nastretie stola, ako správne konzumovať rôzne druhy jedál, zasadací poriadok...
- Biznis formálne a neformálne oblečenie, doplnky, vhodnosť farieb a farebná typológia, módne trendy, vôňa, úprava tváre a vlasov
- Pozvánky - ako ich písať a čítať, čo má obsahovať, na čo sa prípadne pýtať pri potvrdzovaní
- Vizitky a práca s nimi
- Pracovné a spoločenské udalosti – formy a ich charakteristika
- Dary a špeciálne príležitosti - Výber, odovzdávanie, prijímanie darov a kvetov
- Najčastejšie prehrešky na spoločenských podujatiach
- Odlišnosti spoločenskej etikety a protokolu v iných krajinách
- Profesionálna telefonická komunikácia – správne zásady telefonovania
- Kancelársky balík MS OFFICE 2007/2010/2013/2016
- TOP techniky pre zefektívnenie práce s nástrojmi tohto kancelárskeho balíka: MS Word, MS Excel, MS Outlook a MS PowerPoint (až po úroveň expert)
- Hospodárska korešpondencia
- Hromadná korešpondencia
- Kurz "face to face" je vedený zážitkovou formou, s využívaním praktických cvičení so spätnou väzbou a riešením konkrétnych úloh a zadaní, našou excelentnou lektorkou. Výstupom sú modelové úlohy.
"Face to face" stretnutie s lektorom
- Účastník kurzu má k dispozícii notebook s vysokorýchlostným pripojením na internet. Ak má klient možnosť priniesť so sebou prenosný notebook, odporúčame tak urobiť. Osvedčila sa efektívnosť naučeného učiva a prakticky precvičovaného na rovnakom pracovnom nástroji. (max. počet prihlásených na jeden kurz je 4)
- Vysoko intenzívny a individuálny prístup ku každému účastníkovi
Zážitkové workshopy, príklady
Workshop určený na nabudenie, získanie pevnej pôdy pod nohami a následná facilitácia:
Názov: Ako prestať so sebou zápasiť a dosiahnuť rovnováhu
• Pri hľadaní cesty v sebarozvoji, hlbšieho sebauplatnenia v živote
• Pre ľudí, ktorí zápasia s únavou a chcú vedieť ako sa vyhnúť syndrómu vyhorenia – kedy telo i duša vyhlásia štrajk
• Pre všetkých, ktorí cítia, že chcú vo svojom fungovaní niečo zmeniť a potrebujú to uchopiť
• Nestačí mať dobrú myseľ – kľúčové je dobre ju využívať
• Všímavosť ako kľúč k dosiahnutiu cieľov – zameranie pozornosti
• Vnútorná disciplína ako nástroj na smerovanie energie
• Ako víťaziť nad strachmi a obavami
• Využívanie všetkých príležitostí na redukovanie stresu
• Nastavenie vyrovnaného rytmu vďaka „rituálom“
Workshop pre zvýšenie efektivity a výkonnosti v práci/ v osobnom živote
Názov: Ako dopriať mozgu správnu „chémiu“ pre vrcholný duševný výkon
• Ako sa naplno realizovať a žiť spokojný, naplnený a zmysluplný život
• Budovanie zdravej a žičlivej atmosféry v kolektívoch, vo vzťahoch a vo svojom okolí
• Dvaja ľudia – dva pohľady – dva názory
• 4 kamene
• Povedať nie všetkým neopodstatneným vyrušeniam
• Povedať NIE súrnemu / ÁNO dôležitému
• Efektívne usporiadanie rozhodnutí a myšlienkových procesov
• Zvládanie vnútorných stresových faktorov
• Cesta k emočnému víťazstvu a chladnej hlave, aj pri záťaži
• Zjednodušovanie problémov na ich podstatné rysy - Obavy vrhajú i na malú vec veľký tieň
• Rozhodovanie z nadhľadu a odstupu – metóda STOP
A množstvo iných aktivít, šitých na mieru zadávateľa.
V prípade doplňujúcich otázok, som plne k dispozícii a pevne verím, že sa môžeme tešiť na skvelú spoluprácu
S úctou,
ERIKA FEKETOVÁ
Managing Director
Sme členom VIP klubu vzdelávacích spoločností